Nowy blog

  Hej wszystkim!
 Już od dłuższego czasu myślałam nad zmianą adresu bloga, bo "sweet-dol"(dawny adres) kojarzył mi się małą dziewczynką. Nazwa ta wzięła się od pierwszego pomysłu na bloga czyli lalek. Chyba jedną z gorszych rzeczy dla właściciela bloga jest to gdy coś mu się bardzo w nim nie podoba, u mnie właśnie było tak z nazwą. Zwlekając długi czas wreszcie postanowiłam zmienić adres. Joanna Szwed? Chyba każdy z was domyślił się, że jest to moje imię i nazwisko. Dlaczego taka nazwa? Sama nie wiem, to był chyba najprostszy wybór.

Chciałabym wiele zmienić co do bloga. Teraz nie tylko chciałabym opisywać swój dzień ale także dzielić się z wami moimi przemyśleniami, inspiracjami. Zacząć tworzyć posty typu DIY. A także wprowadzić więcej notek ze zdjęciami.


Zaczynam od początku, a więc jeśli jesteś na moim blogu, po raz pierwszy z przyjemnością coś o sobie napiszę. Myślę że na sam początek bloga, każdy powinien napisać wstęp o samym sobie. Ogólnie sama nie wiem jak rozpocząć przedstawienie się, lecz postaram się zrobić to jak najlepiej.



 Joanna Szwed - jak już pewnie zauważyliście po samym adresie bloga, tak brzmi moje imię i nazwisko. Mam 13 lat. Od tego tygodnia uczę się już w gimnazjum.
Jest wiele rzeczy którymi się interesuję. Chyba ulubionym zainteresowaniem jest muzyka, towarzyszy mi prawie wszędzie, bo kto z nas, mógł by wyobrazić sobie życie bez muzyki? Moim zdaniem byłoby ono bardzo NUDNE. Jeszcze nie tak dawno, chodziłam do szkoły muzycznej. Przez cztery lata uczyłam się grać na wiolonczeli, a także uczestniczyłam w lekcjach rytmiki. Jeśli chodzi o mój gust muzyczny, słucham wszystkiego co mi wpadanie w ucho.
Drugą rzeczą jakiej już nie raz próbowałam jest, aktorstwo. Odkąd pamiętam chciałam być aktorką. Chociaż sama wiem, że moja 'śmiałość', a także umiejętności, nie za bardzo nadają się do takiego zajęcia. Przez 3 lata chodziłam na koła teatralne, poza szkołą. Występowałam na prawdziwej scenie w teatrze i myślę, że poszło mi wtedy nieźle. Jeśli mój czas na to pozwoli zapiszę się raz jeszcze na takie zajęcia, już w tym semestrze.
Moja pasja, która sprawia mi przyjemność to fotografia, nie uważam abym była w tym perfekcyjna, ale z czasem, ćwicząc na pewno to udoskonalę. Sprawia mi to przyjemność, lubię spędzać czas czytając na temat fotografii, a potem testując to co się dowiedziałam na własnych doświadczeniach.
W wolnym czasie lubię otworzyć laptop i obejrzeć polecony przez znajomych film.
Zdecydowanie nie jestem typem samotnika. A gdy jestem sama przez dłuższy czas, zaczyna mi odbijać.

Myślę, że na tę chwilę to tyle, więcej dowiecie się z nowymi postami. To do napisania!
 
Instagram ☆Snapchat: aasiulaaa Ask

2 komentarze

CreamShine pisze...

bardzo dobry wybór ze zmianą nazwy ;)
http://creamshine.blogspot.com

sujiaf pisze...

Zawsze chiciałam grać na wiolonczeli! ALbo na skrzypcach, jedak wiolonczela jest bardziej niecodzienna!
Czekam na kolejne notki!:)) ps. wyłącz werifikacje obrazkową;)

Prześlij komentarz

Copyright © 2009–2017 Joanna Szwed
Template: Wojtokuba.pl